اسپم اسکور
نوشته شده توسط : noor

چگونگی محاسبه اسپم اسکور 

همانطور که پیش از این گفتیم 27 فاکتور جهت درصدبندی اسپم اسکور وجود دارد.  کسب درآمدازگوگل ادسنس و با بررسی اینها درصدی را به شما ارائه میدهد که نمره ی اسپم سایت محسوب میشود. این عدد میتواند بین ارقام زیر باشد:

  • بین 1% تا 30% : درصد اسپم اسکور پایین
  • بین 31% تا 60% : درصد اسپم اسکور متوسط
  • بین 61% تا 100% : درصد اسپم اسکور بالا

 

 

اهمیت اسپم اسکور در سئو سایت 

اسپم اسکور در سئو سایت اهمیت بسیاری دارد، زیرا دو احتمال مهم را مورد بررسی قرار میدهد:

 

1. احتمال اسپم بودن ساب دامین های سایت شما 

شما بررسی اسپم اسکور سایت خود میتوانید متوجه شوید چند درصد احتمال دارد که زیردامنه های سایت شما از نظر گوگل اسپم شناخته شوند و رقم اسپم اسکور را جهت جلوگیری از اسپم و جریمه شدن سایت توسط گوگل، کاهش دهید.

 

2. احتمال اسپم بودن ساب دامین های بک لینک ها 

شاید فکر کنید اگر بک لینکی از سایتی که احتمال اسپم شناخته شدن آن زیاد است دریافت کنید، هیچ مشکلی پیش نمی آید. اما این تصور غلط است! اگر تعداد بک لینک های دریافتی از سایت هایی با اسپم اسکور بالا، زیاد باشد؛ احتمال جریمه شدن سایت شما توسط گوگل نیز زیاد است. همچنین دریافت بک لینک از سوی این گونه سایت ها، هیچ سود و ارزشی به سایت شما اضافه نمیکند.

 

 

آیا امتیاز اسپم اسکور بالا اسپم بودن سایت را تضمین میکند؟ 

لزوما نمیتوان گفت هر سایتی با اسپم اسکور بالا توسط گوگل اسپم شناخته شده است. زیرا ممکن است سایتی با اسپم اسکور 2 ، اسپم باشد ولی سایتی با اسپم اسکور 7 ، اسپم شناخته نشود.

علت این امر آن است که عوامل زیادی در اسپم بودن یک سایت دخیل هستند؛ پس تنها با بدست آوردن اسپم اسکور سایت، نمیتوان تشخیص داد که اسپم هست یا خیر.

تنها میتوانیم بگوییم سایتی با اسپم اسکور بالا احتمال شناسایی آن به عنوان اسپم توسط گوگل، بیشتر است. پس پیش از قضاوت یک سایت به عنوان اسپم و رد کردن بک لینک آن، ابتدا بررسی های لازم را درباره ی آن سایت انجام دهید.

 https://khanomsin.ir/how-to-do-seo/  

 

نتیجه گیری: 

در این مقاله آموختید که اسپم اسکور چیست و بر چه اساس درصدبندی میشود. البته این درصد تضمینی و دقیق نیست؛ زیرا توسط خود گوگل اعلام نشده است. اما استفاده از آن بی فایده و یا دارای ضرر نخواهد بود. شما میتوانید به عنوان یکی از راهکار هایی که جهت شناسایی اسپم بودن سایت های دیگر یا سایت خود استفاده میکنید، از این ابزار نیز بهره بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: