سنگ جاسپر و ثروت
نوشته شده توسط : noor

از آنجا که جاسپر انرژی عزم و اراده و انگیزه را دارد، می تواند به وضعیت مالی شما کمک کند، البته اگر از توانایی های آن برای تقویت استقامت خود برای انجام کارها استفاده کنید. جاسپر به شما کمک می کند تا تمرکز خود را حفظ کنید تا زمان و انرژی خود را برای جزئیات نامربوط هدر ندهید و حواس پرتی در زندگی شما بی معنا می شود. جاسپر می تواند به شما در رسیدن به اهداف مالی شما کمک کند. جاسپر از دیرباز با رفاه و فراوانی همراه بوده است و بسیاری معتقدند که بهترین طلسم برای جذب ثروت بیشتر در زندگی شما است. اگر باید سریع فکر کنید و تصمیم بگیرید، یا برای افزایش ثروت خود قاطعانه عمل کنید، جاسپر به شما کمک می کند تا روش های جایگزین را بسنجید، وضوح ذهنی خود را در مورد موقعیت های مالی افزایش دهید و به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید. جاسپر یک سنگ عالی برای ترویج تفکر خلاق است. از آنجا که ارتعاش مورد نیاز برای تمرکز را حمل می کند، جاسپر می تواند برای شما مفید باشد که بتوانید ایده های خلاقانه خود را به واقعیت ملموس تبدیل کنید. امیرنکویی

 

جاسپر برای عشق و روابط

وقتی می خواهید رابطه ای مملو از عشق، حمایت و شادی را جلب کنید، از قدرت جاسپر استفاده کنید. هیچ چیزی به عنوان یک رابطه کامل وجود ندارد، اما این بدان معنا نیست که ما تسلیم می شویم و از تلاش برای یافتن یا حفظ یک رابطه عاشقانه دست می کشیم. جاسپر سنگ پشتکار است و می تواند به شما کمک کند تا در بهتر کردن روابط خود با دیگران، از انرژی خود حمایت کنید. وقتی استرس داریم یا مضطرب هستیم، گاهی اوقات احساسات بد خود را به اطرافیان انتقال می دهیم، و هرچه فرد به شما نزدیکتر باشد، بیشتر احتمال دارد که او را عصبانی کنید! جاسپر می تواند به کنترل استرس شما کمک کند و شما را قادر می سازد که شفقت و درک را جایگزین تحریک خود کنید. در مورد یک رابطه جنسی صمیمی، جاسپر می تواند منبع عالی برای حمایت از هر دو طرف باشد. اگر احساس می کنید میل جنسی خود را از دست داده اید، یا به سادگی احساس خستگی زیادی برای برقراری رابطه صمیمی دارید، جاسپر می تواند به شما کمک کند، نگرانی هایی را که باعث کاهش انرژی شما می شود رها کرده و به طور کامل در لحظه حال باقی بمانید. این به شما کمک می کند تا از نظر جسمی و احساسی با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید. جاسپر به کاهش احساس ناآرامی و نارضایتی کمک می کند و ارتعاشات ثبات، امنیت و رضایت را جایگزین آنها می کند. فرکانس های ناشی از این سنگ، اغلب به عنوان گرما، ایمنی و راحتی توصیف می شود.

وقتی احساس می کنید همه چیز برای شما درست پیش نمی رود، یا این که زندگی عشقی خود را به هم ریخته اید، کافی است یک لحظه وقت بگذارید و روی قدرت سنگ جاسپر خود تمرکز کنید و متوجه شوید که شما یک انسان هستید و هیچ چیز آنقدر خراب نیست که نتوانید آن را اصلاح کنید و بسیاری از زمینه های زندگی شما خوب است! گاهی اوقات در روابط، الگو های کارمی قدیمی و مکانیسم های دفاعی ما به طریقی که همیشه انتظارش را نداریم خراب می کنند. با این حال، انرژی آرامش بخش جاسپر نه تنها برای رابطه شما، بلکه نسبت به خودتان نیز باعث بخشش می شود. به همین دلیل، شما به نحوی شروع به یافتن کلمات برای بیان احساسات واقعی خود می کنید. جاسپر واقعاً می تواند به عشق کمک کند! جاسپر استون صداقت، اعتماد و وفاداری را در رابطه شما تشویق می کند. این احساس اجباری نخواهد شد و این تنها چیزی است که رابطه شما به آن نیاز دارد. انرژی این سنگ به شما این شجاعت را می دهد که با چالش های خود روبرو شوید و مشکلات خود را حل کنید. جاسپر به شما احساس تکمیل بودن می دهد. این سنگ آرامش را در زندگی شما به ارمغان می آورد حتی اگر مجبور باشید به یک رابطه عاشقانه یا رابطه دوستانه پایان دهید. این به شما این شجاعت را می دهد که واقعیت خود را بپذیرید بدون اینکه احساس کنید پایان جهان است.

چاکرا ها و جاسپر

همانطور که دیدیم، جاسپر دارای تنوع و رنگ های متنوعی است. این سنگ یکی از مفیدترین سنگ های چاکرا است زیرا قادر است هر یک از چاکراها را متعادل، فعال و پاک کند، به نوبه خود، اجازه می دهد انرژی آزادانه از قاعده ستون فقرات به سمت تاج سرازیر شود. جاسپر بسیار قدرتمند است، بنابراین برای کار با چاکرای پایه و انرژی کندالینی انتخاب خوبی است. با مدیتیشن چاکرا با این چاکرا شروع کنید و یک قطعه جاسپر قرمز را در قسمت پشتی یا استخوان شرمگاهی خود حرکت دهید. تجسم انرژی سنگ وارد چاکرای پایه و پاکسازی بقایا و انرژی راکد، اجازه می دهد تا دیسک آزادانه بچرخد. از انرژی پاک استفاده کنید و احساسات و ارتعاشاتی را که نمی خواهید آزاد کنید. انرژی چاکرای پایه را به داخل چاکرای ساکرال خود بکشید و این روند را تکرار کنید، کریستال را حرکت دهید. ممکن است هنگام کار روی چاکراها، بخواهید با سنگ های جاسپر با رنگ های مختلف کار کنید، اما استفاده از یک قطعه ثابت بهتر است. این فرآیند به همه چاکراهای شما انرژی می بخشد و آنها را احیاء می کند و باعث می شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید و احساسات خود و موقعیت یا محیط اطراف خود را کنترل کنید.





:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: